lundi 12 janvier 2009

En Hébreu

פיל



סגולות הפיל הם : אריכות ימים, חוכמה, קסם אישי, האטה, כוח, מסעות, אצילות, יושר ובהירות, חברות, זיכרון מפותח. רגישות. נאמנות, יראת כבוד כלפי אחרים.

זהו בעל החיים היבשתי הגדול ביותר, משתייך לסדרת בעלי חדק אליה השתייכו בעבר גם המסטודון והממותה. הממותות נעלמו מן העולם לפני כעשרת אלפים שנה. כיום ישנם שלושה מינים של פילים: פיל סאוונה אפריקני ופיל יער אפריקני המשתייכים לסוג אחד ופיל אסייתי,המשתייך לסוג אחר.הפיל משתמש בחדק כדי ללקט מזון. אשר באמצעותו הוא מגיע אל ענפים גבוהים או שהוא אוסף בעזרתו את המזון מן הקרקע ואז מביאו אל פיו. בכך עושה הפיל בחדק שימוש האנלוגי ליד או גפה אוחזת. הפיל משמיע באמצעות החדק קולות הנשמעים למרחוק. בנוסף החדק משמש כ"שוט", לסילוק תוקפים בהיות החדק חזק מאוד. הפיל גדול מאד יחסית לשאר הטורפים וכמו כן, הפילים נעים בעדרים, עובדה המקשה על להקת טורפים המשחרים לציד קל תרתי משמע,,הפיל הינו בעל חיים נבון למדי, בעל נוכחות מרשימה ובעיקר בעל חדק שמאפשר לו לעשות המון שימושים ,הפיל הוא בעל חיים צמחוני האוכל מגוון רחב של צמחים.למרות המראה המסיבי ,הכבד,לפיל כוח רב והוא מאריך ימים,הוא נאמן ומסור כהורה וכבן זוג,כוחם הוא בעוצמה הפנימית שלהם ובגוף המסיבי.הפילים הם יצורים חברתיים למדי ונתברר כי במידה מסוימת מסוגלים הם להבין את משמעות המוות ודבר זה משותף רק להם ולאדם. כאשר אחד הפרטים בעדר נופח את נשמתו, מסרבים אז הפילים לעזוב את גופתו במשך כמה ימים וממאנים אף להביא אוכל אל פיהם. הם כמובן לא מאפשרים לאף אוכלי נבלות למיניהם להתקרב אל הגווייה. מתצפיות שנעשו עולה גם, שכאשר פילים עוברים ליד שלדים ושרידי עצמות פילים אחרים – לאו דווקא מאלה שהיו חברים בעדר – הם נעצרים ממהלכם, עומדים זמן מה ורק אז ממשיכים, כאילו היה זה טקס אבל פרטי משלהם.הפילים נעים בעדרים אותן מנהיגות נקבות בוגרות. הזכרים נודדים כיחידים או בצמדים וישנן תקופות בהן מתלווים הם לעדר הנקבות בעיקר לשם רבייה. עדר הנקבות מורכב מקרובות משפחה וכולן תלויות בניסיון חייה של הפילה המבוגרת. זו תוביל אותן ביערות אסיה .ובשבילי אפריקה אל מקורות המזון והמים.

יש לו חברה קהילתית הדורשת מערכת תקשורת מורכבת. הוא נוהג לנהום דרך הבטן ללא קשר לעיכול, ניתן לשמוע אותם מרחוק, אבל הן נפסקות מיד כשמישהו מתקרב. מסתבר שבאמצעותו הוא מאותת ליתר חברי הקבוצה שהכול כשורה וכאשר סכנה מתקרבת, השקט הפתאומי גורם להזהרה.

תכונות דמות גדולה, חזקה וחמה כאחת. התנועות משדרות ביטחון רב. נפש מחושת ורוחנית. בעל חסינות מפני התקפה ויכולת להקדיש את רב הזמן לבניית מערכות יחסים משפחתיות ולהרהר בהיבטים הפילוסופים של החיים. לעיתים הפגנת התנהגות אלימה (למרות שלא במהירות ניתן לראות התפרצויות כעס).

מערכות יחסים רב הזמן מושקע במערכות יחסים ובמשפחה. הפגנת נאמנות ומסירות אדירה המתפתחת באיטיות. זיכרון לטווח ארוך של פנים ידידותיים ומעשה אדיבות. יכולת התקשורת המדהימה לך גורמת להיות בחירה נפלאה כבן זוג. היות ואתה נוטה לחלוק רגשות בקלות, אתה מצפה לכך גם מבן הזוג. נטייה לרשלנות ועל בני הזוג להיות מוכנים לסדר אחריך. אתה הורה מאוד מגונן.

מבחינה מקצועית ברגע שקיימת החלטה, אין היסוס להעניק מחויבות עד להשלמת המשימה. שילוב בן תבונה לאישיות הקשה מעניקה יתרון משמעותי בעסקים ובאירועים חברתיים. התקשורתיות הופכת אותך למנהיג ממדרגה ראשונה. הנך מהמן וכמה ומניח לאחרים לדעת איזה מקום הם תופסים בלבך. כישורי הקול מנווטים לכיוון של שירה, מוסיקה. האופי השקול מתאים לאומנויות קלאסיות ולאו דווקא למוסיקה בת ימינו. ניתן למצוא אותך בתפקידי הנהגה כמו ניבול עבדים נשי חברה ולמרות שאלו הן משרות משתלמות מאוד, לעולם אין התרברבות בעושר.

עצה אפשר לדעת אם מישהו פיקח על פי התשובות שלו וללמוד אם הוא חכם על פי השאלות שלו.

הופעת בטוטם הפיל קשורה במנהיגות, יושר ובהירות. היא מלמדת על שינויים והתפתחות ועל תקופות של קשיים. יחד עם זאת,מעידה על זיכרון מפותח ועל כך שלאחר הקשיים יגיעו ימי הגשם, ימים של צמיחה והתחדשות. ייתכן והיא באה לחזק אלמנטים של היגיון ושכל ישר או כישורים מיסטיים ואנרגטיים. מנוחה, מים ושקט יסייעו בכל תהליך פנימי וחיצוני.

Aucun commentaire: